Pagina's

vrijdag 3 augustus 2012

Fijn weekend / Happy weekend.






Ik heb al een paar jaar een mandje vol gehaakte kleedjes liggen die ik een keer wil gebruiken om er een vintage slinger van te maken. Ik heb er een paar over een koordje gelegd.. met rozen die ik eigenlijk weg moet gooien ..vond ik het een mooie sfeer geven..
Ik wens jullie alvast een fijn weekend.
Liefs,
Rozmeen
I have saved some vintage little crochet pieces from which I wanted to make a pendulum for a celebration. Well no celebration :-) just layed some over a cord with roses which are withered. I loved the mood they create..
Wishing you a lovely weekend.
xoxo Rozmeen

16 opmerkingen:

  1. Leuk idee zo'n slinger van oude kleedjes. Eigenlijk heel simpel met mooi effect!
    Fijn weekend, Rozmeen!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee Rozmeen!

    Ik wens jou ook een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er heel leuk uit al die verschillende witkleurtjes ...jij ook een fijn weekend ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dear Rozmeen,
    I love your pictures, so beautiful!!!
    I am a big fan of your blog und would be very proud if you would subscribe to my blog as well.
    Thank you so much and have a great weekend!

    Lieve groet, Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig idee :-)
    Vorig jaar bij Intratuin een slinger gekocht met witte stoffen vlaggetjes eraan met een wit kantje. Stond ook al zo gezellig !!!
    Maarre dit is natuurlijk vele malen leuker :-)
    Fijn weekend. Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is a wonderful melancholic atmosphere. I like it.

    I also wish you a wonderful weekend.

    Greetings
    Katala

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een origineel idee. Dit vindt ik erg leuk.
    Ook voor jou een heerlijk weekend gewenst.
    Lieve groetjes van Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk idee Rozmeen, ik heb in een hoedendoos ook een hele stapel oude witte gehaakte kleedjes liggen...dus als je het niet erg vind, denk ik dat ik er ook, zo'n slinger van wil...alleen gezien het aantal klussen die er hier nog liggen te wachten, zal het bij mij ook wel (heel) lang gaan duren...ha,ha!
    Maar jij hebt ze nu, 'zo' al heel leuk gedecoreerd op de foto's staan...ik zou de slinger nu ook meteen 'echt' gaan maken, als ik jou was hoor!

    Een een heel fijn weekend!
    Groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Greetings Rozmeen!
    Thank you kindly for your visit. I am delighted to discover your beautiful blog. My favorite colors are all here :-) Your photographs are divine....really pretty.
    Cheers from Washington, DC!
    Loi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Rozmeen, the whites, off-whites, are just lovely! Thank you for sharing. You might enjoy my latest blog post that also uses similar colors, but with books and papers!
    Keep up the subtle beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I Enjoyed your blog so much. The tutu is so beautiful, love the books, pink and small. The pictures of the stately men. So sweet, I am a new follower.. Hugs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super idee om van die oude kleedjes een slinger te maken!!!!
    Ik heb zelfs uit mijn uitset( dat verzamel je in ons cultuur voor je uitset)tal van deze kleedjes, sommige gehaakt door mijn moeder of tantes, geborduurd enz.
    Ik bewaar ze omdat ik ze mooi vindt, maar gebruik ze nooit....
    Jou idee is echt fantastisch en die g ik zeker uitvoeren,txxxxxxxx for the inspiration:)))))

    Sabihaxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super idee om van die oude kleedjes een slinger te maken!!!!
    Ik heb zelfs uit mijn uitset( dat verzamel je in ons cultuur voor je uitset)tal van deze kleedjes, sommige gehaakt door mijn moeder of tantes, geborduurd enz.
    Ik bewaar ze omdat ik ze mooi vindt, maar gebruik ze nooit....
    Jou idee is echt fantastisch en die g ik zeker uitvoeren,txxxxxxxx for the inspiration:)))))

    Sabihaxxx

    BeantwoordenVerwijderen